Dodacie informácie

Cenník dopravy

Objednávka nad 55 € s DPH ... doprava zdarma
Objednávka v hodnote od 40 do 55 € s DPH ... 1.98 € s DPH za dopravu
Objednávka v hodnote do 40 € s DPH ... 
3.96 € s DPH za dopravu

Príplatok za platbu pri doručení (dobierka) ... 1.68 € s DPH

 

Dodacia lehota
Tovar, ktorý je skladom sa spravidla expeduje na druhý pracovný deň po obdržaní objednávky (skladom je všetok tovar uvedený v e-shope, avšak v obmedzenom množstve). Zmluvný prepravca deklaruje dodaciu dobu 1 pracovný deň. V prípade spôsobu platby dobierkou plynie dodacia lehota dňom obdržania objednávky. V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom, ak sa chcete pred úhradou sumy uistiť či je objednaný tovar skladom, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom). Maximálna doba expedície tovaru je 14 pracovných dní. V prípade možných komplikácií (napr. objednané víno nie je skladom a je dopredané aj u výrobcu alebo sa predpokladá dlhšia čakacia doba na nafľašovanie) Vás bude kontaktovať náš pracovník za účelom zmeny alebo storna objednávky.

 

Preprava tovaru
Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu kartónovým obalom a fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň. Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že balík preberiete a potvrdíte to svojim podpisom, je ďalšia reklamácia u dopravcu nemožná a zásielka sa považuje za doručenú.